با بازاریابی ویروسی؛ کسب‌وکارتان را بر سر زبان‌ها بیاندازید!

با بازاریابی ویروسی؛ کسب‌وکارتان را بر سر زبان‌ها بیاندازید!

در سال‌های اخیر در مورد شاخه‌های نوین بازاریابی از جمله بازاریابی ویروسی، بحث‌های مختلفی صورت گرفته است و در این میان می‌توان برای کتاب «مسری؛ راهکارهای بازاریابی ویروسی»  جایگاهی متمایز نسبت به کتاب‌های مشابه درنظر گرفت. این کتاب تسری پیداکردن هر پدیده‌ای را نه به شکل کلی که با بیان جزییات و فرمول‌های خاص آن بیان کرده است.

بازار خود را به روش پدر برندینگ مدرن مدیریت کنید

بازار خود را به روش پدر برندینگ مدرن مدیریت کنید

در جهانی که محصولات و پیشنهادات بسیار متنوع با سرعتی باورنکردنی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، مسئله این است که آن‌ها کدام گزینه را انتخاب می‌کنند؟ کدام شرکت، کدام برند و کدام پیشنهاد در دایره گزینه و انتخاب‌های مشتریان قرار خواهد گرفت؟ اینکه شرکت‌ها و برندها چگونه باید در این محیط فعالیت کنند که موفق شوند، سوالی است که ذهن دانشگاهیان و حرفه‌ای‌های بازاریابی و استراتژی را مشغول کرده است.

این شش کتاب از شما یک بازاریاب حرفه‌ای می‌سازد!

این شش کتاب از شما یک بازاریاب حرفه‌ای می‌سازد!

دانش بازاریابی در جامعه ما، جوان و به اعتقاد خیلی‌‌ها هنوز در ابتدای مسیر است. باید پذیرفت که بسیاری از روش‌های غیراصولی و البته رایج بازریابی، حاصلی جز اتلاف منابع سازمان ندارند و نه‌تنها تاثیر مثبتی بر روند فروش نخواهند داشت بلکه ممکن است نتایجی معکوس به دنبال داشته باشند. در این مطلب به معرفی شش کتاب ارزنده در زمینه بازاریابی و تحقیقات بازار پرداخته‌ایم، با این امید که با مطالعه این کتاب‌ها پنجره‌ای به آینده روابط مشتریان، جامعه و سازمان‌ها گشوده شود.