این شش کتاب از شما یک بازاریاب حرفه‌ای می‌سازد!

این شش کتاب از شما یک بازاریاب حرفه‌ای می‌سازد!

دانش بازاریابی در جامعه ما، جوان و به اعتقاد خیلی‌‌ها هنوز در ابتدای مسیر است. باید پذیرفت که بسیاری از روش‌های غیراصولی و البته رایج بازریابی، حاصلی جز اتلاف منابع سازمان ندارند و نه‌تنها تاثیر مثبتی بر روند فروش نخواهند داشت بلکه ممکن است نتایجی معکوس به دنبال داشته باشند. در این مطلب به معرفی شش کتاب ارزنده در زمینه بازاریابی و تحقیقات بازار پرداخته‌ایم، با این امید که با مطالعه این کتاب‌ها پنجره‌ای به آینده روابط مشتریان، جامعه و سازمان‌ها گشوده شود.

همیشه پای «تفاوت‌های فردی» در میان است!

همیشه پای «تفاوت‌های فردی» در میان است!

«تفاوت‌های فردی» از آن دست موضوعاتی است که مورد مطالعه بسیاری قرار گرفته است، تا اندازه‌ای که علاوه بر روان‌شناسان، پژوهشگران سایر علوم هم به بررسی این موضوع پرداخته‌اند. یکی از افرادی که نقش بارزی در پیشرفت روانشناسی تفاوت‌های فردی دارد، بسل، ستاره‌شناس آلمانی است.

غول چراغ جادو در عصر دیجیتال

غول چراغ جادو در عصر دیجیتال

اکنون کسب‌وکار الکترونیک دیگر به عنوان یک انتخاب مطرح نیست بلکه به عنوان یک اصل انکارناپذیر برای حفظ مزیت رقابتی مورد توجه و تاکید سازمان‌ها و شرکت‌هایی قرار دارد که در محیط‌های پویا به فعالیت می‌پردازند. استفاده از کسب‌و‌کار الکترونیکی، کیفیت، چابکی و دسترسی سریع‌تر به مشتریان و بازار را افزایش داده و در مقابل قیمت، زمان اجرا و مدت زمان دسترسی به بازار را کاهش می‌دهد.